dimecres, 29 d’octubre del 2014

Mandzukic s'uneix a 'Ibra' en la seva croada contra Guardiola

"NO EM VA DEIXAR convertir-me en EL MÀXIM GOLEJADOR DE LA BUNDESLIGA"

Mandzukic s'uneix a 'Ibra' en la seva croada contra Guardiola

El davanter croat de l'Atlètic de Madrid va assegurar en una entrevista a 'Sportske Novosti' que Guardiola el va decebre i no va tractar "amb respecte"

Mandzukic, un altre ex pupil de Pep que "raja 'del de Santpdeor
Mandzukic, un altre ex pupil de Pep que "raja 'del de Santpdeor EFE
SPORT.es
2014.10.28 | 20:40 H.
Mario Mandzukic es va unir a Zlatan Ibrahimovic i va atiar durament Pep Guardiola, que va ser el seu entrenador al Bayern de Munic. En una entrevista al diari 'Sportske Novosti', el davanter croat de l'Atlètic de Madrid va assegurar que el tècnic català no el va tractar com es mereixia. "Em va decebre, no em va tractar amb respecte. No em va deixar convertir en el màxim golejador de la Bundesliga", ha declarat.
"Per a mi, tot va ser el doble de bo quan estava Jupp Heynckes", ha afegit.
"Si em aniria amb ell a prendre una tassa de cafè? Això no passarà. En la meva vida professional no em té per què agradar tothom però si sento una energia negativa amb algú tracte d'evitar a aquesta persona", va assenyalar Mandzukic.
"No mereixo ser tractat com ho vaig ser després de donar-ho tot pel Bayern durant dues temporades. Vaig sentir que per a mi canviaven les coses quan va arribar Guardiola. Em vaig esforçar per adaptar-me, però es necessiten dues parts perquè al final alguna cosa tingui èxit. Em vaig compte que al Bayern no hi havia futur per a mi, així que em vaig resignar a abandonar el club ", ha conclòs l'ariet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada