dissabte, 30 d’agost del 2014

MIREU ULLS VERMELLS

Bon dia, avui una mica tard. Dissabte es dia de comprar, neteja i fer una volteta. 5 minuts que tinc per estar al sofà i se m'acudeix conectar-me a ullsVermells.
Ahir a la nit, hem sembla, que era el Quim hem demanava el logo d'Ullsvermells. No recordo si volia el logo o l'icona. Se que li varem pasar algo, pero eren prop de la 1 de la matinada i ja no m'enrecordo. Es igual, ho torno a pasar tot.
Bona nit a tothom!
Si un dissabte a la nit -dissabte a la nit!- hi ha tants UllsVermells rondant per aquí vol dir que aquest país no el pot aturar ningú.
I per si us ve de gust fer un cop d'ull al meu mosaic actualitzat, aquí el teniu:
Estic segur que si l'ANC ens facilités les dades reals, ja el tindríem gairebé acabat...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada