divendres, 5 de febrer del 2016

Guardiola: "Sóc com una dona, puc fer diverses coses alhora"

Guardiola: "Sóc com una dona, puc fer diverses coses alhora"

L'entrenador del Bayern respon a les crítiques en la seva primera roda de premsa després de saber-se que anirà al City

Guardiola: "Sóc com una dona, puc fer diverses coses alhora"
MATTHIAS BALK
JOAN CARLES ARMENGOL / BARCELONA
Divendres, 5 de febrer del 2016 - 13:55 CET
EL PERIODICO 
No només els equips de Pep Guardiola donen espectacle sobre el terreny de joc. També el mateix entrenador català és capaç de fer-ho amb un micròfon davant. És el que ha passat aquest divendres a Munic, en la seva primera compareixença davant la premsa al conèixer-se, dilluns passat, que la temporada que ve començarà una nova etapa, en principi de tres anys, a la banqueta del Manchester City.
La roda de premsa prèvia del partit de la Bundesliga davant el Bayer Leverkusen ha sigut el pretext perquè els mitjans disparessin amb bala les seves preguntes. Guardiola no s'ha acovardit. Després d'aclarir que parlarà del City “quan estigui a Anglaterra, no puc fer-ho aquí cada dia”, ha llançat no obstant la seva primera perla. “Sóc com una dona, puc fer diverses coses alhora, tinc aquest talent”, ha assegurat a la pregunta de com podria comportar els dos objectius, buscar títols amb el Bayern aquests pròxims mesos i pensar ja en el pròxim projecte a la Premier.
“Puc viure aquesta situació, ja la vaig viure al Barcelona. Ara em centro en el meu equip. Estimo el futbol i estic encantat amb els meus jugadors. Sé que la situació és nova per al Bayern, però no per a mi. El Bayern és un club del qual els entrenadors no solen sortir voluntàriament”.
Guardiola ha agraït la defensa que va fer de la seva figura dijous passat Mattias Sammer, director esportiu del club. “Sovint s'acusa el nostre entrenador de ser el responsable de tot el que passa, i no ho puc acceptar. Demano més respecte per a Guardiola per tot el que ha fet pel Bayern. Tot això, en lloc de dividir-nos, estrenyerà els llaços a l'equip”, va dir Sammer.
Guardiola també ha repartit joc entre els mitjans de comunicació. “Hi ha grans mitjans de comunicació alemanys que des que sóc aquí no m'han fet ni una sola pregunta sobre futbol”, ha criticat. “La gent ha de decidir si em creu a mi o als mitjans. No entenc per què fan rodes de premsa si no em creuen i publiquen el que volen… Agraeixo la defensa que Sammer ha fet el club; jo, per la meva part, puc defensar-me sol”.
Finalment, el tècnic de Santpedor s'ha compromès a entregar-se en la seva funció actual com a tècnic de l'equip bavarès: “Ara ens queden quatre mesos i hem de continuar treballant al màxim”.
TEMES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada