dimarts, 13 de maig del 2014

COR I ANIMA .LA PRIMERA JUSTIFICACIÓ.

13.05.14

COR I ANIMA CATALANA.

LA PRIMERA JUSTIFICACIÓ.
Actualitzant els meus blocs , escolto i miro als Matins de TV3 unes poesies del Joan Vinyoli ( Del que enguany és celebra el seu centenari ) i que em deixen bocabadat. Per altra banda no fa gaires dies, per Sant Jordi, vaig tornar a comprar - el primer ho havia fet a Sabadell, on jo vivia i era la ciutat del poeta - quan va sortir l'any 1968, el llibre de poesies era Circumstàncies de Pere Quart (Joan Oliver) que després de llegir-lo i llegir-ho a la meva amiga, i el vaig perdre sense voler a Sant Guim de Freixenet. És per això que decideixo fer un altre bloc, amb aquest títol de COR I ANIMA CATALANA, on com diu el títol i vull posar tot el que representa aquest encapçalament i precisament el començo amb la poesia de Joan Vinyoli titulada A les tres copes dic això que entre d'altres he escoltat aquest matí i tot seguit Tirallonga dels Monosíl·labs de Pere Quart poesia que durant molt temps vaig llegir i rellegir i que formava part de l'estimat i antic llibre, les retrobades Circumstàncies.
A partir d'aquí l'anirem fent créixer amb totes les coses que puguem a mesura que surtin del cor i anima.
Mercès pel vostre seguiment.
Víctor Lluelles i Cardona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada