dijous, 5 de maig del 2016

El monòleg de Guardiola que ha impressionat la caverna

El monòleg de Guardiola que ha impressionat la caverna

L'entrenador del Bayern desmunta en el seu vehement estil els que el critiquen per culpar la gespa de la derrota de l'anada

El monòleg de Guardiola que ha impressionat la caverna
Sergio Perez

EL PERIÓDICO / MUNIC
Dilluns, 2 de maig del 2016 - 21:05 CEST
Josep Guardiola ha desarmat amb la seva característica vehemència de les grans ocasions aquells que van assegurar que s'havia escudat en la gespa alta del Calderón per justificar la derrota en l'anada (1-0) contra l'Atlètic de Madrid. L'entrenador del Bayern ha deixat anar un d'aquells monòlegs que entusiasment els seus seguidors i alhora molesten els seus detractors.
"Vaig dir unes tres o quatre vegades que ens hi havíem d'adaptar, que l'Atlètic podia posar l'herba com volgués. No només guanya al Calderón, sinó també a fora, i allà no hi posa l'herba. Després del partit vaig dir que era un pèl lent en la circulació. Ells ho utilitzen i fan bé. Nosaltres intentarem jugar tan ràpid com sigui possible, perquè si la pilota arriba més ràpid tindrem més possibilitats. Decideix la UEFA. Jo he tingut la gran sort de guanyar molts títols... ¿Es pensen que només amb gespa meravellosa, brisa i sol? Hem guanyat perquè ens hem adaptat. El que s'adapta guanya. Ja ens coneixem fa molts anys. No posin en boca meva arguments que jo no he dit. Som grandets. Vam perdre perquè no vam fer gol. Al futbol es guanya de moltes maneres, però el primer de tot és que jo vull la pilota. Fins a l'últim dia de la meva carrera. Simeone i jo som fills del que hem vist i del que ens han ensenyat. Després ho fem nostre. ¿Com es fa front a l'Atlètic? És molt difícil, però d'això es tracta. És el repte. També vaig jugar una semifinal al Bernabéu contra Mourinho, l'herba estava alta i vam guanyar. Però no posin res en boca meva que no he dit. Repassin la roda de premsa i veuran que estan equivocats".
TEMES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada